Paljastuinpas!

Facebookissa kiersi tässä taannoin juttu, jossa tehtävänä oli esittää kysymykset lapsilleen ja kirjata vastaukset sellaisena kuin ne lasten suusta irtoaa. Olen nyt henkisesti valmis tämän julkaisuun ja hyväksymään sen, että lasten suusta se totuus kuuluu... Vastaajina 12v ja 8v.



1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle?
-Olet rakas ja syömään
-Sä olet ihana ja rakas

2. Mikä tekee äidin onnelliseksi?
-Se kun lapset tulee syömään ja ovat kilttinä ja kun äiti saa suklaata
-No se kun me tehdään hyviä ja kilttejä asioita äidille ja vanhemmille

3. Mikä tekee äidin surulliseksi?
-Kun me ei tulla syömään ja jos me sanotaan äidille vastaan
-Jos on kuullut esim onnettomuuksista niin sit se tulee surulliseksi

4. Miten äiti saa sinut nauramaan?
-Öö, ilmeillä ja joskus äiti puhuu hassusti
-Kun äidillä on aina hyviä vitsejä ja kun äitiä naurattaa

5. Millainen äitisi oli lapsena?
-Emmä tiedä, emmä oo eläny äidin kanssa
-Ihan samannäköinen ku minä ja söpö ja ihana

6. Kuinka vanha äitisi on?
-39...oota, 39,3
-39-vuotias

7. Kuinka pitkä äitisi on?
-Ehkä jotain 174cm
-En tiiä...jotain ehkä 49cm

8. Mikä on äitisi lempipuuhaa?
-Istua olohuoneessa kynttilän valossa, syödä suklaata ja lukea lehteä.
-Laittaa ruokaa! Tai olla rauhassa.

9. Mitä äitisi tekee kun et ole itse paikalla?
-Emmä tiiä, jotakin...varmaan ruokaa ja töitä
-En tiiä varmaan lukee lehteä ja tekee töitä

10. Jos äidistäsi tulisi kuuluisa, niin miksiköhän?
-Koska äiti on keksinyt uuden opetussuunnitelman ja tekee tosi hyviä kirjoja
-Jos se osallistuisi jonnekin muotinäytökseen kauniilla puvulla

11. Missä äitisi on tosi hyvä?
-Ööö, tekemään ruokaa ja opettamaan ihan ketä vaan ja soittamaan pianoa
-Laittaa ruokaa ja naurattamaan minua

12. Missä äitisi ei ole hyvä ollenkaan?
-Tekemään temppuja trampalla
-Tää on vaikee...Loukkaannuksä? Emmä tiiä.

13. Mitä äitisi tekee työkseen?
-On opettaja ja ohjaa kuntosalilla jumppaa
-On koulun opettaja

14. Mikä on äitisi lempiruoka?
-En mä tiiä..se on se thaimaalainen ruoka ja kana
-Onks se kasvissosekeitto? On varmaan. Tai kasvikset...

15. Miksi olet ylpeä äidistäsi?
-Jos mä en oo? No vitsi, koska se on menestynyt hyvin elämässä
-Koska se on maailman paras äiti

16. Jos äitisi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi?
-Varmaan Heluna
-Joku muotijuttu

17. Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä?
-Siivotaan, syödään, katotaan telkkarista jotain ohjelmaa
-Kaikkee, emmä tiedä...shoppaillaan

18. Mitä samaa sinussa ja äidissäsi on?
-Kaikki sanoo, että me näytetään samalta vaikka emmä kyllä näytä sulta yhtään
-Meillä on vaaleat hiukset ja siniset silmät

19. Mitä eroa teissä on?
-Meillä on ihan erilainen tyyli! Ja mä nauran aika paljon enemmän.
-No kun sulla on niin tummat kulmakarvat

20. Mistä tiedät että äitisi rakastaa sinua?
-Koska se sanoo sen eikä se käyttäydy huonosti mua kohtaan ja se näyttää rakastavansa minua
-Koska se suojelee mua ja sanoo siitä, että oon rakas

21. Mikä on äitisi lempipaikka minne mennä?
-Joku lämmin maa ja koti
-Lomalle eri maahan

Kommentit

Suositut tekstit